16.05.2015

Benim Otlağım

Geçenlerde bir girişimcilik seminerine katıldım ve sadece Hakan Baş ile iletişime geçmek için gittiğim seminere kendisi bir sağlık sorunu sebebiyle katılamadı.Bu da benim ne kadar şanssız ne kadar kör talihli biri olduğumu gösteriyor
.Seminerde Hakan Baş ile tanışamadım ama Network Republic CEO'su Turgay Aksoyer ile tanışma fırsatı buldum.Seminerde öyle bir konuştu ki hayallerim suya batmışken hemen hayallerimi kurtardım ve bu blogu açma çalışmalarına koyuldum sadece 2 hafta açıp açmamakta karasız kaldıktan sonra 3 saat içinde burada oldum.Hayallerimi,çizimlerimi,maceralarımı her şeyimle burada olmaktan çok mutluyum.

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    İyi ki açmışsınız bu bloğu, çok beğendim çizimlerinizi. Eskiden güzel çizimler yapardım, öğretmenlerim, çevrem tarafından beğenilir, teşvik edilirdi. Sonra hayat koşuşturmacası denir ya, bıraktım kağıdı, kalemi... Şimdi çizimlerinizi görünce tekrar yüreklenmeye başladım. Başarılarınız daim olsun, takipçiniz bol olsun. Artık ben de takipçilerinizdenim.
    İlginizi çekerse hayatıma dair paylaşımlar yaptığım bloğuma da beklerim.
    http://istanbul-hanimefendisi.blogspot.com.tr/
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz beni çok mutlu etti çok sevindim blogumu beğenmenize:) Böyle bir yeteneğiniz varken ve yüreklenmişken hemen başlayın derim tabi ki de hemen blogunuzu takip edeceğim :) Sevgiler

      Sil